|
Бардык идеялар кабыл алынган жана изилденген эркин, ачык чөйрөдө мээ чабуулу сессияларын өткөрүңүз. колдонуу менен, сиз мазмундук идеяны ар кандай көз караштардан карай аласыз - логикалык, эмоционалдык, чыгармачыл, башкаруучулук, оптимисттик жана пессимисттик. Бул дагы тегеректелген жана ар тараптуу мазмун стратегиясын алып келиши мүмкүн. Көп каналдуу мамилени кабыл алуу Ар кандай каналдардын ар кандай аудиториясы жана күтүүсү бар. LinkedInде иштеген нерсе Instagramда резонанс жаратпашы мүмкүн.
Мазмунуңузду кантип ар кандай платформаларга ылайыкташтырууга жана оптималдаштырууга болорун карап көрүңүз. Бул көп каналдуу ыкма сиздин мазмунуңуздун кененирээк аудиторияга жетүүсүн камсыздайт. Ар бир Жумуш функциясы Электрондук почта маалымат базасы платформадагы уникалдуу мүнөздөмөлөрдү жана колдонуучунун жүрүм-турумун талдап, мазмунуңузду ошого жараша ылайыкташтырыңыз. Мисалы, деталдуу тармактык отчет LinkedIn үчүн ылайыктуураак болушу мүмкүн, ал эми отчеттун негизги пункттарын жалпылаган инфографика Instagram же Pinterestте жакшыраак иштеши мүмкүн.
Максаттарды жана милдеттерди коюу Мазмун түзүүгө киришүүдөн мурун, мазмунуңуз менен эмнеге жетүүнү кааласаңыз, ага так максаттарды жана милдеттерди коюңуз. Сиз бренд маалымдуулугун жогорулатууну, веб-сайтыңызга трафикти тартууну же сатууну жогорулатууну издеп жатасызбы? Сиздин мазмундун мээ чабуулу ушул максаттарга шайкеш келиши керек. Конкреттүү, өлчөнүүчү, жетүүгө боло турган, актуалдуу жана убакыт менен чектелген (SMART) максаттарды коюу мазмун стратегияңызды жетектөөгө жардам берет жана мээ чабуулуңузга так багыт берет. Мисалы, эгер сиздин максатыңыз алты айдын ичинде веб-сайттын трафигин 20% га көбөйтүү болсо,
|
|